15.05.10, tok meg, Atle og Maia oss en tur på Tivoli i Arenum, kjekt det:o) Vant meg en liten bamse sammen med Maia, ellers var jeg nå fotograf...
15.05.10 I, Atle and Maia was on Tivoli at Arenum in town. I and Maia won a little teddybear, otherwise I was the took the photos.
Radiocars.
Atle og Maia oppe en ting som går fort fort:o)
Here it goes fast!
hei hei.
Ble du svimmel eller??
Atle, did you get dizzy or??
Maia i Pariserhjulet.
Eneste jeg var med oppi var pariserhjulet.
Here am I, the only ting I took aswell, the Pariswheel.
Utsikt inn mot sentrum,
View into the centrum.
Atle var også med.
Atle did allso come.
Meg og den søte grisen jeg og Maia vant, var jeg som måtte bære på den da, men det gjør jo ingenting, jeg er litt bamsegal:o)
Me and the cute pig I and Maia won, but it was I who had to carrie it around, but I didn't matter, I like teddybears:o)
Maie i et hoppeslott rutsjebane.
Da var vi kommet oss hjem, Atle hadde funnet frem snopet, jeg pc'en og litt tv. Bak den nye bamsen:o)
Then we was home again. Alte found the Saturday candy, I the PC and watch telly. Behind us is the new teddybear:o)
1 kommentar:
Hmm, har den nye bamsen erstattet plassen som bamsen du fikk av meg hadde eller?
Legg inn en kommentar