It was so nice weather when I came home from work, that I went for a walk after dinner. Anne Lise allso came and we went for a walk in Aboretet. And the camera we always carri with us. So, more pictures from the crocusgarden.
fredag 9. april 2010
Dagens bilder - Tur i Aboretet
Var så fint vær da jeg kom fra jobb i dag, at jeg måtte bare en tur ut igjen. Fikk med meg Anne Lise på en tur i aboretet. Kameraene er alltid med.. så enda noen bilder av krokushagen:o)
It was so nice weather when I came home from work, that I went for a walk after dinner. Anne Lise allso came and we went for a walk in Aboretet. And the camera we always carri with us. So, more pictures from the crocusgarden.













It was so nice weather when I came home from work, that I went for a walk after dinner. Anne Lise allso came and we went for a walk in Aboretet. And the camera we always carri with us. So, more pictures from the crocusgarden.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
Er det meg du har blitt inspirert av på poseringsbildene i Aboretet? Erindrer en tur i fjor;-)
Hehe, jepp, må jo posere litt. Anne Lise liker også trær og røtter.
Legg inn en kommentar